Sunday, October 23, 2011

Sem 1, 2nd Year

Sumpah lama gila x mengupdate blog. Kadang-kadang malas sebenarnya, or nothing to be said. Hangat-hangat tahi ayam?? Tak kot.. More to mencari ilham utk bercerita is the real reason. Mak cakap, kalau org xnk jgn dipaksa. Nnt orang mrh kita. Lebih baik, duduk diam and observe. Aku bukan nujum, pandai melihat masa depan. Tapi aku rasa aku boleh agak what will happen or what's happening by observing people. Pengaruh movie kot. Tapi so far, apa yang aku predict, it just happened. Macam de ja vu cmtulah.. But this is based on my life's story. Penat wehhhh..Kadang-kadang jadi baik ni memakan diri. Tapi mak pn pesan. Buat baik berpada-pada. Buat jahat jgn sekali. Okay fine bkn mak pesan. Orang tua-tua dulu berpesan. But it's practical. I have my limits. Perlu ke kita judge people by their pasts? Mestilah tak kan. In fact we have no right to judge people. So if you come to me and talk about someone's past, it'll not affect me at all. Tapi aku judge people by what they did to me. Tapi buatlah mcm mana pn, i'll try my best to take it positively, take it from other side of the story. I have my limits. Okay aku pun dah xtau apa aku ckp. It just crossed my mind. Oh btw, lately aku selalu dengar org ckp finger cross lah..geeeezz lahh..kat facebook especially. if only they know the real meaning.

No comments: